سبد خرید

لمینت مژه چیست و چه عوارضی دارد؟

لمینت مژه چیست و چه عوارضی دارد؟

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه یک درمان زیبایی نیمه دائمی است که مژه‌های طبیعی را شکل می‌دهد ، مژه‌ها را بلندتر، فر، ضخیم‌تر و تیره‌تر می‌کند. همچنین به عنوان LVL یا لمینت مژه شناخته می شود، درمان مژه به شما این امکان را می دهد که از فر مژه و ریمل در صبح صرف نظر کنید و ظاهر طبیعی زیبایی به چشم می دهد.

لیفت مژه همچنین یک درمان زیبایی جایگزین محبوب برای اکستنشن مژه است که به زمان کمتری در صندلی مژه آرتیست، نگهداری کمتر و هزینه کمتر از نظر بودجه نیز نیاز دارد.

این درمان شامل استفاده از تعدادی لوسیون مختلف و فرم دادن به مژه ها در برابر یک میله با استفاده از چسب لیفت مژه برای رسیدن به لیفت و فر شدن مورد نظر است. این فرآیند اغلب با یک درمان مغذی، رنگ مژه یا هر دو، برای مژه‌های تیره‌تر، براق‌تر و سالم‌تر همراه است.

پرپشت مژهیک درمان تغذیه کننده پیشرو است که می تواند به طور منحصر به فرد بعد از لوسیون 1 استفاده شود، زمانی که کوتیکول های مژه باز هستند و بیشترین پذیرش را برای درمان دارند. متناوبا، از سوی دیگررنگ کراتین بی عیب و نقصمحصولی بی نظیر است که با ترکیب رنگ مژه، کرم تولید کننده و درمان کراتینه در 1 مرحله ساده در زمان هنرمندان مژه صرفه جویی می کند.

مدت زمان لیفت مژه چقدر است؟

لیفت مژه به مدت 6 تا 8 هفته طول می کشد، بسته به اینکه در چرخه رشد طبیعی مژه در کجا قرار دارید. بر خلاف بااکستنشن مژه، برای حفظ ظاهر در این بازه زمانی نیازی به پر کردن یا قرار ملاقات در سالن نیست، اگرچه باید از خیس شدن مژه های تازه بلند شده خود در 24 ساعت اول خودداری کنید.

مدت زمان ماندگاری اثر لیفت بستگی به نوع مژه و سلامت مژه شما دارد و اینکه چقدر از مژه های خود مراقبت می کنید. در حالی که لیفت مژه برای همه انواع مژه مناسب است، اثرات آن برای مژه های قوی و سالم ماندگاری بیشتری خواهد داشت. برای اینکه لیفت مژه شما تا حد ممکن دوام بیاورد از ریمل ضد آب (ریمل معمولی خوب است) و تمام محصولات آرایشی و پاک کننده روغنی خودداری کنید.

سطوح مختلف لیفت مژه

در طول سفر خود به عنوان یک هنرمند مژه، بدون شک با نام‌ها و/یا نسخه‌های مختلفی از لیفت مژه مواجه خواهید شد. ما اینجا هستیم تا در مورد آنها و تفاوت های آنها صحبت کنیم.